easytone

Jag var i stort behov utav nya träningsskor, så igår köpte jag ett par. EASYTONE REEBOK. Jag fick betala 1399 kr, och nu såg jag precis att det finns likadana för endast 600!! vilken miss...

Dessa är ju utformade för att träna rumpa och ben betydligt mer än vanliga träningsskor.



Imorse var jag ute på en morgonpromenad för att testa dem, och det kändes! Jag märkte betygligt stor skillnad. Man blev fortare trött i vader,lår och rumpa. Alltså en väldigt bra investering :)

Idag blev det inget gym. Har världens träningsvärk i bröst och armar efter gårdagens pass. Men jag har hunnit med morgonpromenaden/pw på ca 45 minuter och när jag kom hem gjorde jag lite magövningar.

jobbig för både mage och armar

Imorgon får det bli ett ordentligt pass på gymet! vi siktar på kondition/mage eller axlar/rygg, får se vad vi är sugna på:)

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0