Kundpass och rumppass

Tvår veckor kvar till jullov!!

Idag hade vi kort svenska på förmiddagen och sen kundpass som vanligt efter lunch. Amanda mådde dåligt och gick hem efter svenskan. Jag hade en söt kund som jag haft förut, och hon var glad för att komma tillbaka till mig. Idag vågade hon göra en lite större förändring. Det är ju det roligaste! Hon var ljusblond med en utväxt på ca 3 cm i en 7a i naturligt utgångsläge med -25% vitandel. Idag ville hon bli lite mörkare sa hon. Då frågade jag om hon tyckte mitt hår var lagom (en ljus 7a), men det tyckte hon va lite för mörkt. Samtidigt ville hon var lite guldig, vilket jag tyckte var helrätt! Hon skulle definitivt vara varm! Så jag la en K.P 2/3 8/07 med 1/3 8/03 med 6% väte på utväxten och C.T 8/73 med 1.9% på längderna och lät verka full v-tid. Reslutatet blev hur fint som helst på henne, och med hennes blonda färg i grunden så lyste de igenom lite ljusare slingor och allt såg väldigt naturligt ut. Avslutade med att klippa topparna och locka det innan hon va färdig för att gå.

Efter skolan tränade jag rumpan ordentligt! imorgon kommer jag varken kunna stå,sitta eller ligga. Ajaj! Hur ska det gå när Amanda och jag ska till gymmet och träna? Det återstår att se...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0