springer med tindrande ögon

Hade bara en lektion idag, svenska. Kollade på en film och hade betygssamtal. Slutade vid 11.15 och skulle tagit tåget, men det var inställt, som vanligt! Så vi tog bussen hem 12.05. Då gick jag (malin) till gymet direkt. 

-1,1 mil på löpbandet i 75 minuter.
-axlar 15x3
-rumpa 15x3
-mage 20x4
Sen fick jag gå hem (ca 3,5 km)

Idag kom den äldre mannen fram igen, med ännu värre kommentarer. Sa att hans ex skulle blivit svartsjuk och slagit sönder hans bil om hon sett att han pratade med mig( det hade hon gjort 10 gånger förut ), han började prata om hypnos, spykologi,träning,kärlek och hans barn. Sen sa han att han är trött på förhållande, han ville hellre "leka" och ha kul. Han skrev tydligen kärleksdikter också. Avslutade med att säga "killen måste vara glad, du har en fantastiskt snygg kropp". Jag visade inget intresse på att prata med honom, och jag gav ingen respons, ändå slutade han inte. Efter det kände jag mig klar för dagen och gick hem. USCH!!!!




Imorgon är det sista skoldagen ( förutom kundpass på måndag eftermiddag )


Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0