Träning

Amanda kom förbi runt halv 11 och hämtade mig för en promenad. Gick en omväg i blåsten in mot stan. Det är mycket skönare och roligare att gå tillsammans med något, då blir det massa snack och skvaller samtidigt som man får motion och frisk luft.  Amanda får inte träna så mycket pga förkylning så hon gick hemåt och jag gick vidare till gymet.

-uppvärming: sprang 15 minuter
-mage 15x6
-armar/axlar/rygg 20x3


Sen fick jag gå hem i världens motvint och regn!

Kom fram en äldre man på gymet och sa att han var imponerad av min träning och att han önskade att hans egna barn skulle träna likadant(?!) tydligen hade han kollat in mig. Lite obehagligt! Sen började han prata om att han varit nära på att dö flera gånger och kollapsat av sjukdomar, hur reagerar man på det?! en totalt främling kommer fram och berättar såna personliga saker...


högt vatten i ronnebyån. översvämning?

Imorgon är det sista praktikdagen för denna terminen...

Puss amanda&malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0