VÄXJÖ

Dagen har varit fantastisk! Hade låga förväntningar när inte Ellinore har praktik längre. Men idag var vi många. Jag, Yvonne, Christina, Julia och en till praktikant som går tredje året på John Bauer. Dessutom har Ellinor varit med nästan hela dagen och suttit i kontoret och hållt sig sysselsatt. Vilket underbart gäng det är på Kicks! Och alla ÄLSKADE mina brownies! Kanske ska bli konditor istället? Ne...

Packade upp lite varor på förmiddagen, sen hade vi en skön och lång lunch. Kom tillbaka och plugga lite teori om Clinique och sen gjorde Julia en snygg fest-make på mig!


Fina Julia

Ellinore lekte med min ipad och mumsade på Brownies


Förövrigt slutar jag aldrig överraska med mina dumma kommentarer..
Ellinore; På lördag ska jag måla
Jag; Rummet?
Ellinore; Taket...
Jag; Då får vi hoppas att det inte regnar eller snöar!!
Ellinore;........

Malin i ett nötskal.. Hur många målar hustaket egentligen?!?!TÄNK TVÅ GÅNGER INNAN DU SÄGER NÅGOT!!!

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0