Fredag-lördag-söndag

Fredagkvällen:
Matilda och jag hade tjejkväll och lagade god laxmiddag.

Lördag:
Gymet på förmiddagen. Ganska enkel träning (6 km PW och mage). Blev upphämtad av Matilda och Sebastian strax efter 3  och körde bort till Lugnevi för att åka skridskor. BORTTAPPAD SKRIDSKOR TALANG! Inte min starka sida. Mötte upp Linn, carro, sara, alexander, olof och joel.

På kvällen hade vi en massa olika skaldjur till middag. Första gången jag åt hummer, kräftsoppa och blåmusslor. Men gott var det!

Skridskorna var inte ens lagom

Söndag:
Petter och jag gick över isen ut till min sommarstuga på Stekön. Fint väder och fikakorg. Mysigt!


Här ska jag bo i sommar!!


Nu:
Långkalsonger och raggsockar, en stor kopp varm choklad och protinkaka, film och körkortsteori.

Puss Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0