Onsdag

Åh, vad huvudet och kroppen känns tunga. Helt slut efter de långa dagarna som gått. Får klara mig igenom morgondagen med tanken av en ledig fredag och en bra helg. Längtar.

Idag har iallafall varit en bra dag mestadels. Nu mår jag dock hur illa som helst. Kan bero på att jag åt en äcklig sockerkaka för en stund sen. Men jag vill inte ta några risker och bli sjuk, så jag svalde några pepparkorn!

På lunchen idag gick jag inom och provade en söt klänning, hade tanken att den kunde funka till studenten, men jag vet inte...
Köpte ett par nya ansiktsmasker som jag ska testa imorgon, så jag kan återkomma med omdömen.

Däremot kan jag tipsa om chanels nagellack och läppstift. Jag är beroende!

Puss Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0